Polityka Reklamacji
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli produkt który otrzymałeś ma wady, masz prawo do zgłoszenia reklamacji.
Przepraszamy za kłopot i już tłumaczymy, co zrobić!
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, każdemu klientowi przysługuje możliwość reklamacji
wadliwego towaru. W tym celu możesz:
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wadliwego towaru,
Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przy istotnej wadzie),
Zażądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
Zażądać usunięcia wady.
Reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy kontakt@foryc.pl lub pocztowy:
Agnieszka Kulińska FORYC
95-040 Koluszki ul. Sikorskiego 1/10
Rozpatrzenie reklamacji wymaga odesłania reklamowanego produktu do naszego
sklepu. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do naszego sklepu zostanie
pokryty przez nas.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni.
Nasze produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji do 36 miesięcy w przypadku zakupu
kompletu siłowników – po zarejestrowaniu produktu w naszym sklepie poprzez
formularz – https://foryc.pl/rejestracja-produktow/